Blogger Layouts

Pengikut

Selasa, 20 Disember 2011

Bila kawan dari sebarang mempunyai minat yang tak sama dgn aku

hai !

harini , nak cite sikit . aku nii ade kawan dari indonesia . name dye ANITA DWI PRATIWI . Umur dye sebelas tahun . dia dari SURABAYA, INDONESIA . kenal dye pun dkat FAN PAGE SM*SH INDONESIA.

Anita ni minat sangat dgn kumpulan SMASH ni. tiap2 hari, kalau aku on9 jee msti dye tanye mcm2 kat aku pasal kumpulan tu !, lorhh, aku mane laa tau . semalam , dye ttbe IM aku , dye cakap BISMA smash daa buad kan pompuan bunting. laa, bia kann laa dye . aku ta kenal pun bisma tuu . haha =='
nak jage hati dye punye pasal  aku pun layan je laa dye .


#1

ni laa , dye ttbe je ckp kat aku :) , bce laa sume ade situ , bahse indon aku terabo kod ?, tapi, dye paham jee aku ckp , cume aku jee kadang2 yg tak paham ape yg dye cakap .



#2

pastu, bole pulak siap , soh aku follow twitter KUMPULAN SMASH lagik !, aduih .. aku pun layan je laa .. aku ingat kan sorg DUE org . rupenye sampai 7 org tak silap aku . haa, aku follow jee laa ..


haha, layann jee .. lpas nii tak tau laa ape lagik dye nak tanye aku . sbelom2 ni , tanye pasal 7 wonders !. manelah aku tau . aku mane suke bce buku ni . :p


korg , kalau ade kawan dri seberang mcm ni , layann jee laa yek kehendak dyorg? tapi, kalu daa melebih sangad, dye asyik tnye jee TTOP JEE CHATBOX ! , abih cite :D


AKHIR KATA : assalamualaikum :D

okbaii :)

Tiada ulasan: