Blogger Layouts

Pengikut

Ahad, 10 Julai 2011

wahh ! :D , kalau lah dapat ....

                                        NOKIA C3



                                                                        IPAD2



sePanjang Hari padA waKtu skoLah .. ~ .. layaN ~ ;')

JUMAAT - 8/6/11 .


mase 2 ermm , bole d'katekan bez laa jugak .. pepegi , mcm biase .. ade bace yasin , lpaz jew sudah klaz 2A ngan 2G kene angkat kuSi .. wahh ... ! , centekk sangad ! , cikgu yg ddok , kte plak kene angkat .. cantek .. ! , ermm , paz daa suda sume 2 , aek beg kat dewan , paz 2 troz blah pegi bilik agame .. sat0 jam dok kat situ , mase 2 blaja , CARE NAK MENJAWAB SOALAN PMR , baru taw mcam 2 rupenyerr .

ermm , paz klaz agame .. , REHAT .. hmm , dalam pejalanan nak pegi kantin 2 , AIN , pegang GAMBAR BERUKURAN PASSPORT dye .. haha ! , paz 2 , aku pun mintak larh , satu .. dgn 2juan , nak santau dye ..! , haha!, tak larh .. , nak ltak dlam dairy .. ermm ,.  dye bagi kat sume budak2 niey .. , paz 2 ,, budak2 niey p tunjok kat sume org ? , haha .. dye ap lagik ? , angin larh .. , kt0rg sume gelakk  je .. h0h0 .. yg ALYN lagik plak , p tunj0kdkat EPUL NIZAM ..! , haha ! , giLak punya budak ?!

hmm , mase 2 aku ddok satu meje dgn F4E , bkan x nak campor ngan kwan2 aku 2 , tapi , sbb kat situ ramei budak laki , taw jew larh aku mcam ne ? , malu skit ,, haha !
mase 2 min0m milo jewr ,, x makan un ,, haha .. :')


paz 2 , ttbe ade org sergah aku dati belakang .. ! .. =='

ALIFAH: oii , ! , kaw x kawan ATHIRAH kew ?
AKU: mane ade larh ! , kawan je ..
ALIFAH: jum ? , nak ikod aku tak ?
AKU: p mane ?
ALIFAH : naek klaz larh ..
AKU : urmm , okeyh ..


aku pun ikot je larh dye , dah busan ddok s0rg2 kat situ .. sempat laa jugak ckap dkt ATHIRAH , tahkod dye kecik aty pulak .. ! .. dye kate , oke , aku pegi larh ..

ermm ,lpaz REHAT ,  waktu ENGLISH .. ? , wahh 1 , sangad kureng .. entah ape bende tah ? ,, k , x pew , aku buad keje sndiri .. haha ! ,
lpaz ENGLISH , SEJARAH .. ! , huH , cikgu MALLIGA ? , x mas0k klaz plak deyh .. ! , tapi , dye ade bagi keje s0h salin , ay0 !

bukan maen banyak lagi dye kasik , tapi aku sempat salin sikit jerr ,

TENGAK KAT LUAR KLAZ , ARI DAA SEMAKIN GELAP MENANDAKAN MAS0K NYE WAKTU HUJAN. (haha!)

tgh pk ? =='
macam mane nak balik ? , .. hmm , sekali ... b0o0o0o0o0o0mmmmmmmm ! , hujan tur0n ..
amek kaw ,, LEBAT GILERR ! ..

WAKTU BALIK ..

pegi teman ATHIRAH jap , antar buku MALLIGA kat bilik guru , mase 2 nampak AJIEM kat dewan ! , haha ! . suke2 .. !=D

hmm , lpaz 2 tunggu kat dewan jap , sbb ujan lbat sangd , , yang ATHIRAH niey , sempad lagik maen2 dgan AIN HAYATI .. , entah ape tah dy0rg buad .. samei 2d0ng pown x bet0l , haha .. ! ,

kua je dari gate skola .. , tgk2 baz ! , ayya ? , camane ? , nak naek kew tak ? , yg si ALYN , niey , p tarik kt0rg supaya x ya naek baz niey sbb baz dye daa pegi .. manyak LENG LUI , muke kaw .. ! , haha ! ,  ermm , kat baz top jew .. aku pk ainin ngan ain ade ? , upenye .. ? , x dew pown .. agak eh dy0rg daa balik .. hmm , nampak gayenye aku 2 org je naek baz ..
punyerr laa lebat nyerr ujan .. kuy0p aku d'buadnyerr .. dalam baz x ramei org ! , PUNYERR LAA SUKE ATY AKU , ! , =D


seb baek tak sampei kew PD kt0rg .. , gare2.. x tekan loceng .. ! , haha ..




M00D-----> p0ning ! =='